Saturday, September 17, 2016

Kecil..tapi mampu terbitkan bunga di hati :)

Assalamualaikum....

Semalam berdua dengan suami bersantai-santai kat foodcourt ikea. Beli makanan dan duduk menikmati makanan sambil tengok-tengok katalog ikea yang baru. Suami kata makan perlahan-lahan. Ambil masa..tenang. Tapi saya ni sebenarnya sejak ber'anak' kecil dah tak reti makan perlahan. Mesti cepat sebab takut anak buat perangai..haha.

Lepas makan dalam sejam lebih, suami ajak pusing-pusing cuci mata di ikea tu. Sambil-sambil senaman lepas makan. Pertama kali kami membeli di ikea..biasanya pergi ikea makan je.

Antara yang kami beli..rak putih atas tv tu.hihi..rak sahaja yang baru. Bunga-bunga hiasaannya aset lama. Sejak ada bunga ini di rak baru ni, hati rasa berbunga-bunga je kalau tengok tv. Masuk rumah je mesti nak tengok rak comel ni..hihi. Berbunga-bunga hati ni.


Close up sikit






 Love, Akuida

No comments:

Post a Comment

Merasa CUKUP..syukur

Assalamualaikum.... Alhamdulillah dah masuk hari ke-15 Ramadhan. Semalam bising lah juga kat FB, wasap group.. pasal isu bonus raya kaki...